niedziela, 20 sierpnia 2006

autoportret

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Odnajduję pewne podobieństwa tego zdjecia ze zdjęciami ponizej...hmmm...duuuzo króliczków

asik pisze...

ha ha ha :P
a co do ziarna.. podobierz mi sie.. ostatnio przechodze jakas fascynacje.. na ponad setke zdjec mam okolo 80% z ziarnem.. ziarno ma w sobie jakis urok :)

Anonimowy pisze...

REKLAMA- http://cieciu.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Ale ja wiem Asiku, dlaczego u Pawła taka aktywność, bardzo zareklamował swojego bloga, bo wiesz...zdjęcia to takie sobie są u niego;) hihihi, ale siła reklamy jest potężna...całuję - Okrutnik :))))

Anonimowy pisze...

Zdecydowanie reklama jest podstawą... u mnie cisza i cisza... bo się nie wystawiam z adresem wszędzie :)

Anonimowy pisze...

Zapomniałam dodać, że ziarno zawsze jest dobre :) A w szczególności lubię to, co z niego kiełkuje.... "zasadzimyyyy,zasadzimy ziarno...." :]

Anonimowy pisze...

moje zdiecia sa narazie kiepskie technicznie ,ale pobieram lekcje u asika wiec nadejdzie taki dzien ze wam oko zbieleje ...;)*

Anonimowy pisze...

Paweł, z tą jakością...to była przykrywka...mnie już na przykład zbielało....:)))))))