sobota, 25 listopada 2006

tak, to znowu ja..

i nadal nie umiem robić zdjęć :)

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Zdjęcie jest naturalne i jest w nim urok... mimo prrzepalenia. Tak czy siak pozwoliłam sobie pobrać ten pikczer i samej pobawić się PSem na nim. Mam kilka propozycji do pokazania Tobie tylko nie wiem jak Ci je pokazać... może jakiś e-mail albo cuś?

Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

wklejaj tutaj

Anonimowy pisze...

akurat to zdjecie jest specjalnie przepalone :) najwieksza czulosc, najnizsza przeslona i dlugi czas naswietlania - chcialam uzyskac taki efekt, ale jesli chcesz to prosze bardzo - wrzuc gdzies i podaj linka, chetnie obejrze to co zrobilas :)

Anonimowy pisze...

A ja ze swojej strony juz teraz zapraszam na specjalny pictorial Areshi, który pojawi sie na moim blogu niebawem (może nawet dzisiaj) + wielki eksklusiv - zdjęcie Ciecia z profilu!! :0) oraz to co zawsze, dewiacje, fetysze i hardcore. W tym wydaniu racice Owcy w nietypowym podejsciu - ale spam, co?:))) Asiku, odnośnie naszej piątkowej dyskucji - niniejsza fotografia potwierdza jednak moją tezę, że śliczna i fotogeniczna z Ciebie dziewczyna, co nie Pajeł? ;) Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Nie zgadzam sie! Protest! Protest! brzydkie zdjecia, brzydkie.. jak wstawisz te zdjecia to ludzie Ci z bloga uciekna! o! a jak.. ! nie pozwalam.. nie podpisalismy umowy, nie zgodzilam sie na publikacje mojego wizerunku na Michalowym blogu.. do sadu Michale pojdziemy :P
i ja wcale nie jestem sliczna ani fotogeniczna.. (chyba ze sama sobie robie zdjeice :D ) o nie.. nie znacie sie i tyle..

a kiedy do studia idziemy ? :D

Anonimowy pisze...

cieciu zawsze mówi asika lubi obiektyw,ale....(zawsze jest jakies ale) cieciu chce byc obecny przy wszystkich sesjach z udzialem asika :))(moze i ja jakas czesc ciala podsune przed obiektyw) :))

Anonimowy pisze...

to chodz sie Pawełku razem posesjujemy :) znaczy sie ktos nas obsesjuje :D fajne zdjecia beda ;]

Anonimowy pisze...

Podaję linki do moich obróbek - takich na szybko :) Dzięki przepaleniu efekt nr2 (czyli link 2) jest moim zdaniem najfajniejszy. Miłego oglądania :) I już się tak nie zakomplekszaj, bo.... NIE WIDZĘ SENSU i POWODU :P

http://s94.photobucket.com/albums/l117/sephiriaSKO/?action=view¤t=3-4.jpg

http://s94.photobucket.com/albums/l117/sephiriaSKO/?action=view¤t=2-4.jpg

http://s94.photobucket.com/albums/l117/sephiriaSKO/?action=view¤t=1-4.jpg

Anonimowy pisze...

:) podoba mi sie ta dwojka.. calkiem zgrabnie Ci wyszlo :) dzieki! :)

a w ogole to musze tu wieksza jakas blokade na kopiowanie wrzucic, procz blokady klawisza ;P

Unknown pisze...

jakos tak przypadklowo trafilem, bardzo ladna buzka na zdjeciu