środa, 7 lutego 2007

kolorowa codzienność







17 komentarzy:

Anonimowy pisze...

jedyneczka super

Anonimowy pisze...

Fajny motywik łowicki asieńko :))))) pozdrawiam...kolorowo ofkoz :)

Anonimowy pisze...

Witaj,
Robie to co obiecałem czyli „Komentuje” chodź pewnie nie uda mi się napisać poł strony 
Nie ale tak poważnie to pierwsze dwa zdjęcia są bardzo fajne chodź nie do końca wiem co przedstawiają hehe
Trzecie podoba mi się najmnie jak mam być szczery, ale nie mowie że jest złe.
Czwarte też ma coś w sobie 
No i to tyle chyba mojego komentarza, teraz nie pozostaje mi nic innego jak czekać na kolejne fotki 
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Michalku... lowicki ? :D hehe :D

Kubus - jak zgadniesz to masz u mnie piwo :D

Anonimowy pisze...

Jak dla mnie ta notka jest jedną z najlepsiejszych jakie tutaj oglądalam... Idziesz Asiku do przodu i mówią to z pełna odpowiedzialnością mojego imienia :)

Anonimowy pisze...

dzieki wielkie :)

Anonimowy pisze...

hmm
Pierwsze wyglada na jakies drewienka, bądź krede.
Drugie obstawiałbym ze to dlugopisy.

Anonimowy pisze...

1 to kadzidełko
2 to być może bierki...

Anonimowy pisze...

1 to kadzidełko
2 to być może bierki...

Anonimowy pisze...

haha :D
kadzidelko i 'szabelki' do koreczkow :D hahahahaa :D

Anonimowy pisze...

A ja obstawiałem na kołeczek od wieszaczka i kabelki w kolorowej izolacji :))) Znowu nic nie wygrałem...echhh

Anonimowy pisze...

co wygrałem ?? :)

Anonimowy pisze...

to byl konkurs dla Kuby :P

Anonimowy pisze...

A Kuba niestety ale nie trafil heheheh, ale mam nadzieje ze i tak uda nam sie kiedys gdzies wyskoczyc ;)
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Wygrał nie wygrał...zgłaszam postulat wypicia wspólnej wódki, sądzę, że niektórzy tutaj mnie poprą...dziękuję za uwagę :))))

Anonimowy pisze...

no wreszcie ....,jakis fajny wpis -Michalku ja jestem za , powiem wiecej (jestem za razy dwa ) ;)

Anonimowy pisze...

Coś tu jakaś cisza się zrobiła...żądam nowych zdjęć kurcze :))) Pozdrawiam Asiku